poniedziałek, 2 lipca 2012

Cztery dni temu rozpoczęły się wakacje. Już oficjalnie jestem jedną z najlepszych absolwentek mojego gimnazjum. Mam świadomość tego, że zabrzmiało to nader nieskromnie, ale musiałam się pochwalić. Taka natura ludzi mojego typu. Papiery złożyłam w piątek, od razu po zakończeniu. Teraz tylko czekam do 4 lipca na wiadomość. Jutro wyjeżdżam do Francji na 8 dni. Chciałabym, żeby to był dla mnie i reszty osób najpiękniejsze chwile. Aczkolwiek tak strasznie boję się tego wyjazdu, a jednocześnie drżę z emocji tej przygody. Francja.  : Paryż, Bécon-les-Granits, Mont Saint-Michel.
Już nie mogę się doczekać. Ale to chyba normalne. Nie pozostaje mi nic innego jak już dziś życzyć Wam udanych wakacji, pełnego chillout'u, melanży niezapomnianych (ja już jeden mam za sobą, było genialnie), słońca, wielu przystojnych chłopaków (to ze względu na moją płeć :D), dużo świetnych ludzi, dzięki którym nie będziecie żałować tegorocznych wakacji, mało internetu, komputera, siedzenia w czterech ścianach, absolwentom gimnazjum-przyjęcia do wymarzonych szkół.

3 komentarze:

  1. Dziękuje! ;*
    Tobie również tego wszystkiego , wrzuć zdjęcia jak przyjedziesz ! :-)
    Ahh.. melanże, chłopaki to co kocham ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh, Francja. Marzy mi się wizyta w Paryżu, ale póki co czekam na zdjęcia :) Powiedz mi, udało ci się wyciągnąć na 5.0? Mnie niestety nie, ale mimo wszystko jestem zadowolona i dostałam się do wymarzonego liceum! Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń