wtorek, 28 lutego 2012

Wtorek.

Dziś wtorek, dopiero wtorek. Bardzo męczący dzień. Ledwo się ruszam normalnie. Ale muszę się Wam pochwalić, zdobyłam trzy meeeeeeeega poszukiwane przeze mnie książki, o których zapewne w najbliższym czasie napiszę. Dwie autorstwa Nory Roberts, a jedna Nicholasa Sparksa. Niestety te dwie pierwsze to są II i III tom, brakuje mi I, bo IV już dawno przeczytany i też się z wami podzielę, ale tak po kolei będę szła, żeby się nie pomieszało. Jak tylko zdobędę ten I tom to zaraz napiszę. W szkole jak to w szkole, godziny ciągnęły się i ciągnęły. Na nogach jestem o 6:30! I dopiero po 10 godzinach wróciłam i mogę spokojnie odpocząć. Ale myśl, że na jutro rozprawka z WOS-u i słownictwo z angielskiego ciągnie się za mną od rana. Normalnie uczepiła się i nie chce odejść. Nawet jak teraz piszę to mam w głowie, że zaraz będę musiała się zbierać i iść się czegoś w końcu uczyć. Na szczęście mój mózg szybko przyswaja słownictwo. A rozprawkę jakoś, jakoś też zapamiętam. Przecież wszystko jest do zrobienia, szczególnie w moim przypadku. Dziś miałam zaliczenie z edb i zgadnijcie... ZALICZYŁAM na 5 ;D Ale się przy tym naśmialiśmy. Będzie mi brakować tych osóbek z mojej klasy. Ale taki kolej rzeczy jest, że wszystko się kiedyś kończy, z każdym przyjdzie nam się rozstać. Muszę przyznać, że dzisiejszy dzień przeżyłam lepiej niż wczorajszy. Tak powoli wbijam się w ten szkolny rytm. Co myślicie o narzucaniu innym swojej woli? Czy to w niektórych sytuacjach ma swoje uzasadnienie, czy to jest po prostu chamskie? A tak w ogóle to jak Wam minął dzisiejszy dzień? Ciężko było czy taki lajcik bardziej? Jakieś plany na jutro? Mój to WSTAĆ, PRZEŻYĆ, ZASNĄĆ :)

Buziaki. M. :)

5 komentarzy:

  1. plany na jutro . ? przeżyć polski , a później będzie już git. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. przeżyć bioologię chemię fizykę polski.;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ksiązki, jak ja kocham czytac :d
    chcoiaz w sumie danwo tego nie robiłam,a mam do prezcytania jescze 2.
    ostatnimi czays strasznie sie rozleniwilam, ehh...

    ja jak zwykle nie mam planow ;p muahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. a jaką książkę masz Sparksa?:)

    OdpowiedzUsuń