środa, 29 lutego 2012

Kolejny ciężki dzień.

O matko! Przeżyłam dzisiejszy dzień. Rozprawka z WOS-u: napisana i to jest dla mnie na chwilę obecną największe osiągnięcie. Jakby mi dziś ulżyło. Jutro kartkówka z historii, pewnie z chemii, ale już się nauczyłam, także mogę dla Was napisać. Jutro mam tylko do 12:30 lekcje! Ooooo Yesssssssss ;D  Zaczęłam czytać 'Noce w Rodanthe', początek się rozkręca, aczkolwiek nie mam czasu na razie czytać, gdyż ja muszę na to poświęcić co najmniej 2 godz., żeby sobie na spokojnie każdą linijkę przeanalizować, zastanowić się jak ją później Wam przekazać, żeby zachęcić do czytania. Dziś uświadomiłam sobie, że zostało 55 dni do mojego egzaminu. Jej... już się zaczynam załamywać, nie chcę mi się wziąć za naukę, gdyż tego jest za dużo. Uczyłam się przez dwa i pół roku dzień w dzień, temat w temat, dawałam z siebie tyle na ile byłe mnie stać. Pisałam każdą pracę, chodziłam na dodatkowe zajęcia, nie miałam życia towarzyskiego wiele, bo nauka, nauka, nauka. Teraz nie będę już taka głupia, muszę korzystać, pókim młoda ;D Zaplanowałam sobie, że te wakacje będą jednymi z najlepszych w moim życiu. Może gdzieś wyjadę lub spędzę te wakacje w swoim małym świecie, wśród oddanych przyjaciół i dobrych znajomych. Całymi dniami mam zamiar leżeć na słońcu (może w końcu się opalę!). A do Was roczniku '96 pytanie: jak nauka? Macie już jakieś szkoły, profile wybrane? A do wszystkich: macie jakieś plany wakacyjne już? :D :)


Pozdrawiam gorąco, M.

10 komentarzy:

  1. jeśli chodzi o szkołę, ja chętnie dostałabym się do takiej o profilu artystycznym (rysowanie itd.). Wakacje? Miałam chyba lecieć do Rumunii ale nA myśl o tych biednych dzieciach snujących się po ulicach mam łzy w oczach. a wakacje chyba nie są po to by płakać, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero za rok egzamin. Ale już myślę o szkole ... Wybiorę coś z dziennikarstwem i mediami ... etc.
    Tak swoją drogą, życzę powodzenia. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja też humanistka, ale dziennikarstwo to jednak za duże wyzwanie :) również życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia na egzaminach, i masz rację z młodości trzeba korzystać i jak najwięcej się wyszaleć (oczywiście z rozsądkiem) ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Szaleć należy jak najwięcej ;D na rozsądek czas przyjdzie później ;p

      Usuń
  4. Ja nie mam żadnych planów wakaacyjnych ..;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Egzamin będę miała dopiero za rok, ale mam już profil wybrany, idę na mat-fiz, ale ciągle zmieniam szkoły do których będę chciała iść.
    Powodzenia w szkole, w nauce i na późniejszym egzaminie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, powodzenie się przyda :) Zazdroszczę, że chcesz iść na mat-fiz, podziwiam ludzi, którzy to ogarniają :)

      Usuń
  6. uu, powodzenia na egzaminach życzę:)
    planów na wakacje jeszcze nie mam , ale tobie życzę udanych :D:)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na egzaminach!:)
    wakacje! prawdopodobnie pojadę ze znajomymi do kolegi z Gdańska:)

    OdpowiedzUsuń