wtorek, 8 maja 2012

Dziś dopiero wtorek, mam dość. W szkole nudzimy się jak mopsy, ale jesteśmy zmuszeni do chodzenia tam. Owszem, bardzo lubię towarzystwo swoich znajomych i nawet z niektórymi trzymam się już trochę bliżej. Ale bez żadnych domysłów. Chłopaka nie mam :) Dziś dowiedziałam się o czymś, co wprawiło mnie w super nastrój :) Na razie nie chcę zapeszać, więc napiszę, kiedy będę już pewna. Mam do Was sprawę. Nie potrafię zdecydować się do jakiej szkoły iść. Do liceum, w którym jest najwyższy poziom i atmosfera, która być może się zrobi lepsza, jeśli będę tam chodzić. Czy może do szkoły, w której jest świetna atmosfera, ale niższy poziom? Bardzo liczę na Wasze sugestie, gdyż sama nie jestem zdecydowana. Chciałabym iść sama do klasy, jednocześnie wiem, że przydałaby mi się osoba, którą znam, bynajmniej na początku. Proszę, pomóżcie!

Wasza M.

2 komentarze:

  1. chyba lepszy poziom, więcej z takiej szkoły wyniesiesz;))

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie wyszy poziom atmosfera i tak i tak sie bendzie zmieniac tu czy tam

    OdpowiedzUsuń