niedziela, 20 maja 2012

Niedziela.


W głośnikach Justin Bieber i jego nowy kawałek 'Boyfriend'. Duża cześć czytających może mnie definitywnie skreślić za to, że mam czelność w ogóle go słuchać. Ale dla mnie wokalista jak każdy. Ma talent, chce go wykorzystywać i całkiem nieźle mu idzie. Wierną fanką nie jestem, ale jeśli piosenka jest wpadająca w ucho to dlaczegoż tego nie słuchać? :) Obok mnie leży książka do historii, która prosi przynajmniej o to, żeby ją otworzyć, a mi tak strasznie się nie chce. Lubię historię, z tym właśnie wiążę poniekąd swą przyszłość, ale nie potrafię się dziś zmusić do nauki. Od rana źle się czuję, może to przez to, że duszno dziś jakoś. Tym bardziej, że mój mózg może czuć się niedotleniony. Miał on okazję 'pooddychać' tylko jak dziś rano wychodziłam do kościoła. Nawet nie mam ochoty ruszyć nogą, żeby wyjść na balkon i chwilę chociaż pobyć na zewnątrz. Mam wrażenie, że najbezpieczniej to czuję się w moim fotelu. A tak w ogóle to jak Wam mija weekend? A właściwie to już praktycznie minął. Przede mną 3 luźne dni, a później 2 ciężkiej harówki. I po tym tygodniu mój rok szkolny będę mogła właściwie uznać za zamknięty, z wyjątkiem kilku przedmiotów. Choć teraz to dopiero się zacznie z podaniami, papierami do szkół. A może ktoś z Was wie, co i kiedy trzeba składać albo zna stronę internetową, na której wszystko jest jasno objaśnione? Niestety nasza szkoła nic nie wie i musimy radzić sobie sami :(

2 komentarze:

  1. boyfrend nawet fajne ;p
    zawsze jak to slysze to się super smieje ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. 23 year old Budget/Accounting Analyst I Jedidiah Croote, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like The End of the Tour and Foraging. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Aston Martin DB5. nastepny

    OdpowiedzUsuń