sobota, 3 marca 2012

ShinyBox

Przepraszam, że nie było mnie przez kilka dni, ale to właśnie przez nawał nauki. Sprawdzian za sprawdzianem, kartkówka za kartkówką. Trudno jest mi przez to przebrnąć jak na razie. A kalendarz do końca marca jest tak zapełniony, że nawet nie mam miejsca na jakiekolwiek spotkania z przyjaciółmi. Do tego wszystkiego doszło to, że rano obudziłam się z ogromnym bólem gardła i głowy. Z tego miejsca tak w ogóle chciałam podziękować mojemu przyjacielowi D., że spędził ze mną wczorajszy wieczór i opowiedział co się u niego dzieje, a także wysłuchał mojego marudzenia na temat wyglądu, szkoły i miłości. Ten czas nie jest czasem straconym, NIGDY. Dziękuję za to, że jesteś przy mnie i to, że cię poznałam to, że jesteś ze mną jest dla mnie bardzo ważne.Wczoraj po tym jak zostałam sama czytałam książkę, tom II książki Nory Roberts, szukam tego I tomu i nie mogę znaleźć. Jutro napiszę Wam jak moje przeżycia po przeczytaniu Noce w Rodanthe. Ale dosyć o tym. Może w końcu napiszę o tym, o czym jest w tytule, mianowicie ShinyBox.


ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca. To sposób na poznanie najnowszych trendów w kosmetyce, odkrycie luksusowych produktów oraz ich wypróbowanie przed zakupem. Nasze produkty, to kosmetyki polskich oraz zagranicznych marek. To produkty o takiej objętości, która pozwoli Ci je w pełni przetestować i ocenić czy są dla Ciebie idealne!
Po zarejestrowaniu się pod tym linkiem KLIK  ,poleceniu znajomym możesz dostać właśnie takie ShinyBox. Skorzystaj już teraz! :)

6 komentarzy:

  1. powodzenia na sprawdzianach i kartkówkach ;) ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia !
    Podoba mi się Twój blog , piszesz notki w ciekawy sposób :**
    Obserwujemy ? Napewno się odwdzięcze <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. Mam podobnie sprawdziany i kartkówki codziennie nie wiem czego się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem właśnie o co chodzi z tym shiny box.. bo nic nie jest dokładnie opisane.. i pytanie jak to będzie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeśli zbierzesz 20 osób, czyli 100 ShinyStars to dostajesz paczkę pełną próbek najróżniejszych kosmetyków :)

      Usuń
  5. witam powodzonka w nauce
    zapraszam do komentowania moich blogów
    http://mojkonarab.blogspot.com
    http://budownictwonowoczesne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń