sobota, 14 kwietnia 2012

Niedawno zakończyłam malowanie paznokci, czyli pierwsze przygotowanie do osiemnastki zakończone. Zostały mi jeszcze 2 godziny i dlatego właśnie wskoczyłam na chwilę na bloga. Przede mną jeszcze wyprostowanie włosów. Mam jeszcze problem z wyborem butów. Zastanawiam się, które założyć, ale postawię chyba na niższe. W przyszłym tygodniu też szykuje mi się osiemnastka, więc wtedy założę wyższe :) Jestem trochę zła na siebie, bo dziś oprócz powierzchownego posprzątania domu, nic nie zrobiłam. Zaczęłam się troszkę uczyć na poniedziałek, ale moja głowa jest zajęta przez zupełnie inne myśli. Powinnam zacząć powtarzać do egzaminu, bo to za 9 DNI!  Ale kto jak nie ja da radę ;D A jak Wam mija sobota? Jakie plany na wieczór? Może też imprezujecie? :) Postaram się jutro odezwać i może dodam outfit, po raz pierwszy :)

Wasza imprezowiczka, M. :);*

4 komentarze: